accommodatie theater résidence apparatuur zakenlunch/-diner activiteiten
conferentie hotel  

Conferentie Service in hotel De Sparrenhorst

Guest Relations Officer

Trainers, sprekers en contactpersonen voor bijeenkomsten worden in conferentie hotel de Sparrenhorst ontvangen door onze Guest Relations Officer. Zij beantwoordt eventuele vragen, maakt onze gasten wegwijs in ons resort en lost mogelijke problemen op. Gedurende de gehele bijeenkomst blijft zij het aanspreekpunt en is zij beschikbaar voor onze gasten.

Informatiedisplay

Op de informatiedisplay in de foyer van het hotel (naast de receptie) vermelden wij uw bijeenkomst met een door u opgegeven tekst.

Internet & Wifi

U kunt gratis onbeperkt gebruik maken van de internetcorner. Hier staan twee computers ter algemeen gebruik.
Maar u kunt ook uw eigen laptop meenemen en met behulp van Wifi draadloos in het hele hotel en op uw kamer internetten. Het enige dat u hoeft te doen is een kaartje met de juiste inlogcode ophalen bij de receptie.

Secretariaats service & Secretariele ondersteuning

- Indien u wenst verzorgen wij uw uitgaande faxen. Hiervoor berekenen wij € 1,80 voor de eerste pagina en voor de daarop volgende pagina’s € 0,65 per pagina (binnenland).
- Voor binnenkomende faxen berekenen wij € 0,25 per fax.
- Kopieën maken wij voor u voor € 0,25 per stuk.
- Overheadsheets kosten € 0,65 per stuk.
- Secretariële assistentie kunnen wij verzorgen à € 55,00 per uur.

Hosting service

Indien gewenst, kunnen wij zorgen voor hosts en hostesses voor bijvoorbeeld het ontvangen van uw gasten, garderobe service of deelnameregistratie.

 

Entertainment

In overleg kunnen wij zorgdragen voor live muziek en entertainment in bijna iedere denkbare vorm; een professioneel klassiek concert in de theaterzaal van het hotel, een pianist in de bar of een zangtrio tijdens een bijeenkomst in de patio; alles is mogelijk.
Onze reserveringsmedewerkers zullen u assisteren bij het organiseren van het door u gewenste entertainment.
Verdere informatie en prijzen kunt u bij ons aanvragen.

Social–, en outdooractiviteiten

Wij informeren u graag over de mogelijkheden van (outdoor) programma’s ter onderbreking van uw bijeenkomst.
Ook assisteren wij graag bij het samenstellen van partner­programma’s.

Fotograaf

Op verzoek verzorgen wij tijdens uw bijeenkomst een professionele fotograaf.

Menu- en naamkaarten

Menukaarten verzorgen wij à € 2,95 per stuk. Hierop kan uiteraard een logo of een speciale tekst worden gedrukt.
Uw naamkaartjes verzorgen wij desgewenst à € 1,90 per stuk.

Telefoon

In de vergaderzalen van het hotel kunt u op aanvraag beschikken over een directe buitenlijn. De verbruikte eenheden worden tegen hoteltarief op de hoofdrekening geboekt (€ 0,40 per eenheid).

 
home contact nieuwsbrief informatie aanvragen werken bij de sparrenhorst sitemap RTC Pépites de France