Nieuws
15-6-2007 - Nieuw restaurant EveZZ grill!
OINC! restaurant
Een fantastisch diner maakt een verblijf in De Sparrenhorst compleet. Wilt u uzelf eens flink culinair trakteren? Dan bent u bij OINC! restaurant aan het juiste adres. Culinaire fijnproevers worden hier absoluut op hun wenken bediend. De keukenbrigade, onder leiding van chef-kok Gerwin van den Hoorn, bereidt voor u hoogstaande, Frans/Mediterrane gerechten. In de keuken wordt bijna uitsluitend gewerkt met seizoensproducten en producten uit de omgeving. Onze bedieningsbrigade serveert diverse wisselende wijnarrangementen en adviseert u uiteraard graag bij uw wijnkeuze.
OINC! restaurant is 6 dagen per week geopend, zondags gesloten. De keuken is vanaf 18.00 uur geopend en u kunt tot 21.30 uur aan tafel.
EveZZ grill
EveZZ grill staat garant voor een heerlijke avond uit vol beleving. In de meeste restaurants werken de koks achter de schermen maar in EveZZ grill werken ze juist vóór de schermen. Onder de ogen van de gasten bereiden onze koks de meest smaakvolle gerechten. De menukaart is een frisse combinatie van klassieke en moderne gerechten. U stelt uw eigen diner samen, of u nu kiest voor een uitgebreid driegangen diner of enkel een hoofdgerecht, alles is mogelijk. Daarnaast is niet alleen het koken een belevenis, ook het restaurant is zeer trendy ingericht waarbij de prachtige omgeving van de Veluwe als uitgangspunt is gebruikt.
In EveZZ grill wordt dineren echt een belevenis!
EveZZ grill is elke vrijdag en zaterdag geopend. De keuken is vanaf 18.00 uur geopend en u kunt tot 21.30 uur aan tafel.
27-5-2007 - De Sparrenhorst bij laatste 3 Dutch Hotel Award
In aansluiting op de halve finale van de Dutch Hotel Award, gehouden op vrijdag 11 mei in het ING House te Amsterdam, heeft de jury de respectievelijke presentaties op originaliteit, inhoud, teamgeest, rode draad en gebruik van middelen beoordeeld. Daarna is het als geheel vergeleken met de andere bedrijven. De Sparrenhorst heeft zich volgens de jury op een positieve manier onderscheiden en zit bij de laatste drie finalisten voor de Dutch Hotel Award!
In het auditorium van het ING House in Amsterdam moesten vrijdag 11 mei vijf managementteams zich presenteren ten over staan van de jury en elkaar. De vijf waren overgebleven na een selectie van tien eerder geselecteerde kanshebbers.
Teamgeest en inhoud
Bij de presentaties in het ING House werd gelet op originaliteit, inhoud, teamgeest en gebruik van middelen. ‘De teams hebben alles uit de kast gehaald om iets moois neer te zetten. De beste presentaties worden nu beloond met een plek in de finale’, aldus juryvoorzitter Bas Tolmeijer.
Op bezoek
De finalisten zijn maandagochtend geïnformeerd. De jury - Bas Tolmeijer en Francesco Monaco van Trust Hospitality, Rob Bakker (ING Bank), Wim Dooge (Hotelschool Den Haag), Theo Spies (SBS Architectuur) en Martijn Reintjes (Misset Horeca) zal de drie hotels volgende week vrijdag bezoeken en het managementteams nader aan de tand voelen.
Video’s op missethoreca.nl
De finalisten krijgen bovendien nog een verrassingsopdracht. Ze zullen de komende dagen een ‘zo origineel mogelijke’ video van ruim anderhalve minuut moeten maken over het hotel. De video’s zijn eind mei te zien op www.missethoreca.nl.
De winnaar van de Dutch Hotel Award wordt begin juni bekendgemaakt. In Misset Horeca van 8 juni een coververhaal over de nummer 1.
27-5-2007 - In het hol van de Leeuw
Exact 10 minuten om je verhaal te vertellen. Een duidelijk verhaal, met een kop en een staart, en liefst ook nog origineel en creatief. Het podium van het ING House in Amsterdam was vorige week van vijf hotelmanagementteams. Drie daarvan gaan door naar de eindronde van de Dutch Hotel Award 2007.
Zie ook www.dutchhotelaward.nl
15-5-2007 - De Sparrenhorst genomineerd voor Dutch Hotel Award
De Dutch Hotel Award is een onderscheiding voor het hotelbedrijf dat zich op een unieke manier onderscheidend heeft gemanifesteerd. Een vereiste is echter dat een duidelijk aantoonbaar financieel resultaat het directe gevolg is van de inspanning.
De insteek van dit jaar was om op korte en krachtige wijze te verhalen over de strategie, het beleid en de resultaten van het hotel. Enerzijds was/is de drempel verlaagd; aan de andere kant is een matige presentatie nu niet meer te verhullen met een overweldigende en kleurrijke inzending. Het gaat tenslotte om de inhoud!
Het uitgangspunt van elk deelnemend bedrijf dient een gezonde exploitatie te zijn. In deze wordt beoordeeld op het beleid en uitvoering van de volgende deelgebieden: commercie (sales, marketing, communicatie en pr), personeel & organisatie, concept & interieur (prijs/kwaliteit) en resultaten en key ratio´s over 2006. Daarnaast wegen motivatie, originaliteit, inhoudelijke verdieping en uitstraling in de volgende ronden eveneens zwaar.
De Sparrenhorst behoort bij de beste 5 inzendingen! Binnenkort mag De Sparrenhorst een presentatie geven ten overstaan van de jury waarna er 3 winnaars naar voren komen die allemaal persoonlijk door de jury worden bezocht. De Dutch Hotel Award 2007 zal op vrijdag 8 juni in het winnende hotel worden uitgereikt.
9-5-2007 - Sparrenhorst scoort gemiddeld een 8.9!
Onze gasten waarderen De Sparrenhorst met een 8.9 gemiddeld! Zie www.vakantiereiswijzer.nl
24-3-2007 - De Sparrenhorst is trainingslocatie van het jaar!
De Sparrenhorst is verkozen tot trainingslocatie van het jaar 2007!
Er werden ruim 1.400 formulieren ingevuld waarna de stemming werd aangevuld met de beoordeling door een onafhankelijke jury van een reeks van verdere criteria, o.a. klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, inrichting, faciliteiten, catering, service, offerte- aanvraag, website etc.
22-3-2007 - Het Gabol Vergaderarrangement!
Het Gabol Vergaderarrangement: Gratis Gabol kofferset ter waarde van € 225!
Wanneer u een 24-uurs, 32-uurs of 56-uurs arrangement boekt in de meivakantie of in de maanden juli en augustus ontvangt u een trendy kofferset van Gabol helemaal gratis! Deze mooie set bestaat uit 2 trolleys 50 cm ( inhoud 35 liter) en 60 cm ( inhoud 54 liter) inclusief een flightbag. De trolleys zijn expandable, hebben skatewielen en binnen in de trolleys zit nog een extra schoenenzak. De flightbag ( inhoud 30 liter) is te bevestigen op de trolley en heeft een schouderband en een voorvak. De set is dus een geheel. De kleine trolley mag mee als handbagage.
Het Gabol Vergaderarrangement bestaat uit:
- Gebruik van de zaal met telefoon, daglicht en een opstelling naar keuze;
- Flip-over met stiften en conference box;
- Schrijfblokken, pennen en naamkaarten op de tafels;
- Onbeperkt koffie en thee, inclusief een selectie van cake bij aankomst;
- IJswater en pepermuntjes;
- Sweet Meet breaks (10.30 – 11.30 en 14.30 – 15.30 uur);
- Uitgebreid lunchbuffet met een ruime keuze uit verschillende gerechten en dranken;
- Driegangen à la cartemenu (keuze uit zes voor-, hoofd- en nagerechten);
- Overnachting inclusief royaal ontbijtbuffet;
- Gebruik van zwembad, fitness en sauna.
24-uurs arrangement € 213 per persoon
32-uurs arrangement € 277 per persoon
56-uurs arrangement € 490 per persoon
Boekt u een 8-uurs of 12-uurs arrangement dan krijgt u de trendy flightbag met schouderband en voorvak ( inhoud 30 liter) ter waarde van € 33 cadeau!
8-uurs arrangement € 71 per persoon
12-uurs arrangement € 102 per persoon
Voorwaarden:
Het Gabol Vergaderarrangement is alleen boekbaar in de meivakantie (30 april tot en met 4 mei 2007) en in de maanden juli en augustus 2007. U krijgt de Gabol kofferset wanneer u dit arrangement boekt voor tenminste 10 personen. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties of speciale prijsafspraken. De actie is alleen geldig op nieuw te maken reserveringen.
Hoe werkt het:
- U reserveert onder vermelding van het Gabol Vergaderarrangement.
- Na betaling van de factuur krijgt u de kofferset opgestuurd, graag wel uw adresgegevens aan ons doorgeven zodat we de set op kunnen sturen.
- Koffers kunnen alleen verstuurd worden naar adressen in Nederland en België.
- De kofferset bestaat uit twee trolleys en een fligthbag.
- Op = op, als de kofferset niet meer leverbaar is, levert Gabol een kofferset van een gelijkwaardig niveau.
- In geval van no-show of annulering kan men geen aanspraak maken op de kofferset.
- De Sparrenhorst is niet verantwoordelijk voor de verzending en het ontvangst van de Gabol kofferset.
21-3-2007 - Rookvrij hotel De Sparrenhorst!
Vanaf 1 maart kan er alleen nog maar in ons Grand Café gerookt worden.
Vanaf 1 mei is ons gehele hotel rookvrij!
31-10-2006 - " Goede-reispakket"
Goede-reispakket en Guest Relations Officer vóór de schermen
Het leven van een trainer is zwaar...daarom verwent De Sparrenhorst haar trainers met een extraatje. Sinds kort
krijgen alle trainers een "Goede-reispakket" mee voor onderweg! In het "Goede-reispakket" zitten lekkere en gezonde
items die makkelijk zijn voor onderweg en weer volop energie geven.
Om de ontvangst 's ochtends nog verder te professionaliseren staat onze Guest Relations Officer, Pamela Britstra,
binnenkort achter een speciale desk náást de receptie. Hierdoor kunt u direct bij binnenkomst bij haar terecht
om het programma door te nemen en uw eventuele vragen te laten beantwoorden.
28-9-2006 - Audiovisuele middelen
Audiovisuele middelen
De Sparrenhorst heeft besloten tot een prijsverlaging van de huur van audiovisuele middelen vanaf 1 september. vanaf nu huurt u dus extra voordelig audiovisuele middelen bij De Sparrenhorst!
18-9-2006 - Sparrenhorst cadeaucheques
Weekendje Sparrenhorst, een orgineel cadeau!
Op zoek naar een kerstcadeau voor uw medewerkers, een origineel cadeau voor verjaardagen, jubilea of voor uw relaties?
Stop met zoeken, De Sparrenhorst biedt u hèt cadeau op maat!
De cadeaucheque is verkrijgbaar in verschillende waarden, te weten:
- 1 maal overnachting inclusief ontbijt, voor één persoon € 64,50
- 1 maal overnachting inclusief ontbijt voor twee personen €79,00
- 2 maal overnachting inclusief ontbijt, een 3-gangen diner en gratis gebruik van het Wellness Center, voor twee personen €198,00
Uiteraard is ook een aanbieding op maat mogelijk, afgestemd op uw budget, wensen en eisen. Aan uw cadeaucheque kunt u een sportief, cultureel of relaxed tintje geven. Wat denk u bijvoorbeeld van een golfarrangement, een Ontdek het Wild arrangement of een beautyarrangement?
Uw bestelling maakt u door te mailen naar Geef in uw mail aan welke cadeaucheque u wenst en in welke oplage. Vergeet niet uw volledige bedrijfsgegevens te vermelden. Vervolgens maken wij uw bestelling in orde en sturen u de cadeaucheques toe per post.
Heeft u vragen of wenst u aanvullende informatie? Belt of mailt u mij beslist! Via e-mail: of telefoonnummer 0341 255 911.
Bestelt u méér dan 10 cadeaucheques krijgt u 1 cadeaucheque gratis!
18-9-2006 - Sparrenhorst lid van IACC
The International Association of Conference Centres (IACC) is een non-profit organisatie opgericht in 1981. Alleen conference centers die de standaarden van IACC's universele criteria naleven worden geaccepteerd als actief lid van deze organisatie. Deze criteria zijn opgezet om Meeting planners een hoge conferentie standaard & superieure kwaliteit op het gebied van service te garanderen bij de IACC leden.
15-2-2006 - Nieuw: trainersparkeerplaatsen!
Trainers hebben meestal veel materiaal bij zich voor de training. Om het onze trainers zo makkelijk mogelijk te maken bieden wij sinds kort parkeerplaatsen die speciaal gereserveerd zijn voor trainers. U kunt de parkeerplaatsen herkennen aan het bord 'P trainers', u vindt ze aan de linkerkant van de ingang.
naar boven